Ne mândrim cu echipa noastră, în cei doi ani de la înființare am crescut foarte mult și acest lucru se datorează oamenilor minunați cu care am lucrat. Am pornit cu pași mici, donații în zonele apropiate Bucureștiului și am ajuns la evenimente organizate în 22 de județe ale țării și peste hotare. Creștem constant și suntem în permanență în căutare de noi colaboratori pentru a implementa și mai multe proiecte frumoase pentru copii.

Până la începutul lunii octombrie căutăm o persoană pasionată de domeniul organizării de evenimente. Iată care sunt detaliile pentru acest post full-time:

Descrierea postului
– Organizare de evenimente (ex: donații de carte, ateliere de lectură, concerte caritabile, tabere etc.)
– Redactarea de materiale de promovare (ex: articole, comunicate de presă, prezentări, conținut editorial pentru website și pagină de Facebook etc.)
– Asistență dezvoltare de proiecte
– Menținerea relației cu sponsori, parteneri, persoane publice

Cerinţe
– Absolvent studii de specialitate (relaţii publice, jurnalism, marketing)
– Experienţă de minim 1-2 ani în domeniu (în special implementare de proiecte, organizare de evenimente, PR)
– Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point)
– Cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu spre avansat
– Abilităţi de comunicare interpersonală, negociere, organizare și redactare texte
– Capacitate de analiză, atitudine pozitivă şi deschisă spre rezolvarea problemelor, rezistență la un ritm de lucru dinamic
– Iniţiativă şi creativitate, plăcere în lucrul cu copiii
– Capacitate de coordonare și spirit de echipă
– Orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor

Dacă îți dorești să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți, într-un e-mail având subiectul „Aplicație post – [Prenume] [Nume]”, un CV însoţit de o scrisoare de intenţie pe adresa valentina.roman@asociatiacurteaveche.ro până la data de 23 septembrie 2016.

Îți promitem un mediu de lucru plăcut și un spațiu în care să crești și să îți pui în valoare aptitudinile!